Gaaah!!!

Vad var det jag skrev om i förra eller förrförra inlägget, vilket det nu va. Jo att min kära vän J skulle ringa och väcka mig. Först ringde hon vid halv nio ungefär, då hade jag precis kommit ut ur duschen. Sedan pratade vi edn halvtimme typ innan jag somnade, När jag väl sov gott i min säng så ringde hon typ varannan timme!!! Fastän jag sa att jag hade jobbat natt och skulle sova. Vad förstår man inte med det!?
Det svaret jag fick var "Jag tänkte att du hade sovit klart". När jag varit vaken i ungefär ett dygn, räcker två-tre timmars sömn??!?!?!?
Usch vad galen man kan bli på folk!

Snart ska jag gå och fortsätta sova, sov till halv sex ungefär, och nu ska jag sova hela natten också hade jag tänkt. Annars blir det en tidig morgon imorgon så jag kommer isäng i tid imorgon kväll, jobbar onsdag förmiddag så det skulle vara bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0