Fredag

Sitter hos min käre bror, och ska strax äta middag och sedan ska jag vara barnvakt ikväll. Han ska iväg på fotbollsmatch med äldsta sonen. Så jag ska passa de yngsta så länge, eller passa och passa, vara behjälplig om de behöver mig. De är två riktigt självständiga "små" pojkar. 6 och 3 år gamla, så det är inte så mycket att ha tand om=). Men gosa ska jag göra i massor, har jag bestämt och gos får jag nog bara av den yngsta. Den stora är för stor för att gosa med faster.

Imorgon bär det av hem till R och R för middag, R´s mamma med pojkvän/sambo ska också komma förbi, det var riktigt läge sedan jag träffade R´s mamma, ska bli riktigt trevligt. Och så kan jag dessutom skvallra lite till R om våran gamla skolas lärare.

Nähe man kanske ska vara behjälplig vid matlagningen, vilket verkar vara så gott som färdigt, yngsta grabben från välja ut vilka grönsaker som ska ställs fram bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0