Fläktar härligt!

I natt har jag sovit jättekonstigt, kanske beror på värmen i sovrummet. Men vaknade någongång i natt av att jag höll på att ramla ur sängen, och jag har en 180 säng! Låg på tvären, alltså vågrätt i sängen, längst ner! Höll på att rulla ur sängen men vaknade strax innan. Tack och lov. Hade varit lite pinsamt om jag rullat ur den stora sängen.

Var iväg och köpta mina kära fläktar idag, det var absolut inget dåligt köp. Det är väldigt stor skillnad i värmen med fläkten. Nu går det att vistas inne utan att rinna bort. Inte för att man ska vara inne speciellt mycket när det är så fint väder, men när man då väl är inne ska det vara svalt och skönt tycker jag. Och nu är det nästan svalt och skönt, rinner inte bort längre i alla fall.

Idag blir det kycklingsallad till middag, riktig sommarmat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0