Äntligen!

Äntligen ännu en gång!
I måndags kom min chef och frågade om den fasta tjänsten jag vill ha, om jag ville ha den på 90 %. Och det vill jag, om det finns möjlighet till det. Så han skulle prata med stora chefen om detta. I går kom han igen och pratade om den fasta tjänsten jag önskat, att jag har haft en fast tjänst sedan 1/1, det är ju bra att man får veta det! Här går man och är sur på cheferna för att de ger ut fasta tjänster till kollegor som börjat mer än ett år efter mig. Går också och undrar om jag är dålig på mitt jobb eller om de inte vill att jag ska jobba kvar, helt i onödan!

Igår skrev jag i alla fall under mitt anställningsbevis på min Tillsvidaretjänst på 100%, får väl ansöka om 90 & efter sommarens schema period om jag fortfarande tycker att jag behöver gå ner i tid. Därför blev det ett Äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0