Ännu en arbetsdag avklarad

Nu har ännu en arbetsdag blivit avklarad, det har varit en bra dag. Har haft lite pyssel att jobba med och det har bara varit roligt. Vi hade även lunchföreläsningar idag, handlade om två olika patienter som fått hjärtstopp av olika anledningar som vi fick diskutera. Det var väl mest läkarna som diskuterade men det var intressant att lyssna på.

Ska väl om någon dag ta och prata med min chef eller någon utav cheferna om min anställning. En kollega som började jobba på min avd fick fast tjänst i förra veckan, och jag som har jobbat i lite mer än två år har inte fått det, så jag vet inte vad som har gått snett. Kanske inte är så bra på mitt jobb som jag trodde, eller så har cheferna helt och hållet glömt bort mig, vilket jag tror är osannolikt. Får se vad jag får för svar, kan inte påstå att jag är speciellt glad över detta, och om jag inte får en fast tjänst kanske jag till och med säger upp mig, får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0