Sool!!

Solen verkar ha hittat tillbaka, på riktigt. Solen har skinit hela dagen så vitt jag vet, och den skiner värmande fortfarande, nu kanske man snart kan säga att det är sommar?
Nu är jag äntligen lite ledig, är ledig ända tills på måndag, alltså tre dagar! Vet inte när jag var ledig så länge senast. Det var inte igår i alla fall.
Imorgon bär det av hem till min syster för midsommar firande, blir upphämtad av min andra syster vid halv 12-tiden. Då ska vi åka och förbereda potatisen och salladen till eftermiddagens grillning.
Jag hade tänkt hoppa lite grodor imorgon, om vi bara kommer i rätt tid till midsommar dansen, hittar ingenstans om vilken tid det börjar så det märks om det är över redan när vi kommer. Förhoppningsvis inte, lillfia måste i alla fall få hoppa lite.

Nu blev jag sugen på ett glas vin, kanske får passa på nu när det är härligt väder och lite sommarkänsla, utöver vädret har jag nog ingen sommarkänsla, det kom ju så hastigt och lustigt för några månader sedan, två kanske. Och sedan var det en massa regn där emellan. Så förutom vädret och att jag är väldigt sugen på semester nu så är det inte sommar i mitt huvud på riktigt ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0