Objektivet är här!!

Nu har jag hämtat ut min nya objektiv, och kan nästan se in till grannen med det. Inte för att det är min hobby, att titta in hos grannarna.
Det är mycket bättre zoom och med bildstabilisator. Så det ska fotas massor på midsommar, måste ju leka med kameran.

Har städat klart, så gott som också. Det är inte så roligt att gå runt och städa i 30 graders värme så jag och killarna tog en paus ute på balkongen så vi fick lite frisk luft och solljus en så fin dag som idag. Promenaden till centrum var väldigt härlig, om det inte vore så fult i området skulle den blivit ännu bättre.
Killarna är helt slut i värmen, de ligger på varsitt ställe och sover som stockar.

Jag ska snart bädda sängen så jag kan krypa ner där sen, men innan det så ska jag svalkas av fläkten=).

Denna bild har jag tagit med systemkameran, det gamla objektivet. Väldigt fina detaljer må jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0