Nu har jag sniffat

Nu har jag äntligen sniffat bebis, det sägs att det ska vara en så speciell doft, men jag vet inte om jag tycker det. Inte på lillan i alla fall, och hon är ju bara tre dagar gammal. Hon mår bra och syster mår bra, kan inte bli mycket bättre än så. Gick och bar på lillan i nästan en timme, så mysigt! Men hon ville bara snutta tutte hela tiden, inte något jag har att erbjuda så det blev lämna över till mamma efter en stund så hon blev helt nöjd igen. Inte så lätt att få en hungrig bebis nöjd utan mat.

Nu har jag fått tid för taktilmassage hos min kollega, på torsdag kväll ska jag dit, ska höra med henne vilken tid och vart hon bor och sådant imorgon om hon är på jobbet då förstås. Annars får jag ringas.

Nu är jag hungrig så jag ska ordna några skorpor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0