Midsommar är över

Nu är midsommar över, och det var bra väder hela dagen! Förhoppningsvis fick jag lite färg också, gick med klänning hela dagen och var ute i solen hela dagen, vi började röra oss inåt vid 9-tiden då det började bli lite kyligt. Vi åkte hem vid halv 12 snåret, det blev lite senare än jag hade tänkt mig.

Det blev inge hoppa grodor, de spelade inte ens den låten vid midsommarstången. Det var dåligt tyckte jag. De spelade bara den där "sen slank han dit, en slank han hit och sen slank han ner i diket". Eller hur den nu går.

Det blev grillning och jordgubbstårta så som det ska vara på midsommar.

Tårtan



Stången

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0