Jag vill ha semester!

Nu känner jag att jag redan har börjat trappat ner inför semestern, kanske bara är tillfälligt på de senaste två dagarna. Men det har inte blivit en massa gjort, i och för sig har det inte varit så mycket heller när jag jobbat de senaste passen.

Sov alldeles för länge imorse, av någon anledning somnade jag om efter att klockan ringde imorse så jag vaknade 10.20 av att det ringde på telefonen, så hoppade jag upp ur sängen med "sovande" armar. Men upp kom jag, och jag hann med allt jag skulle hinna med innan jobbet, ännu bättre=).

Imorgon är det dagpass, och sedan är jag ledig i två dagar innan jag går på och jobbar en söndagskväll.

Näe nu ska jag mysa lite med Chippen som ligger och tittar så sött på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0