Helgtjänstgöring

Denna helg är det tjänstgöring på toppen av listan, sedan kommer namncermonin. Har jobbar nu ikväll men åkte hem en timme tidigare än vanligt så jag har hunnit vara hemma i 30 minuter redan, och ska snart krypa ner i sängen för att få lite välbehövd skönhetssömn. Är väldigt trött fastän jag har sovit en massa de senaste dygnen, men tydligen behövde jag det.
Ska bara packa väskan inför morgondagen innan jag lägger mig, vet att jag kommer glömma det viktigaste, systemkameran, om jag inte packar väskan nu.

Förhoppningsvis är det lika lugnt imorgon på jobbet så man kan åka tidigare, så jag inte blir så sen till cermonin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0