Gårdagen var fruktansvärd!

Gårdagen började fruktansvärt, jag vaknade 05.59, bussen går 06.05! Det var bara att rusa upp, dra på mig kläderna, packa väskan, kissa och borsta tänderna på de få minuterna. Men jag hann med bussen och blev bara 5 minuter sen till jobbet. Bra jobbat!!!

Efter jobbet igår lade jag mig på soffan och sov en stund innan tv-titt. Orkade inte mycket annat ändå under gårdagen. Idag är jag piggare, vaknade 8 av väckarklockan, lade mig på soffan och slumrade lite. Och nu har jag precis städat köket och ska ta mig an badrummet nu. Sedan blir det tvätta sängkläder och sedan sopa golvet. Dammsugaren är inge bra enligt mig, så jag ska köpa en stor sopborste när jag ändå går till centrum och hämtar ut mitt nya objektiv. Måste vattna blommorna idag också, får se när jag blir klar med allt.. Det är lite jobbigt när man bara har en dag på sig till allt, men är ledig över midsommar så då har jag tre dagar att fixa med allt möjligt.
Näe, ska väl ta tag i badrummet nu så jag kommer iväg och handlar om inte allt för lång tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0