Fint väder

Idag har det varit fint väder, så gott som hela dagen vad jag vet. Solen sken härligt imorse när jag åkte, och den sken ännu mer när jag åkte hem.

Hämtade ut två filter som jag beställt på internet, två Snug-Rug´s. Ska bli så mysigt i vinter eller sena sommarkvällar att sitta inlindad i den. Ni som inte vet vad det är så är det en filt med ärmar.

Imorgon är det tänkt att jag ska åka hem till min kollega och få taktilmassage, hade inte tid att prata med henne på jobbet idag så jag ska försöka få tag på henne ikväll eller imorgon på förmiddagen så jag vet vilken tid jag ska komma förbi. Ställer gärna upp som försökskanin när massage är inblandat.

Har precis vattnat mina balkongblommor som inte mådde så bra efter all sol och lite vatten de senaste dagarna, imorgon mår de bra igen. Försöker även återuppliva mina örter, det är bara basilikan som mår bra, får se hur det går, annars får jag så mera.

Jaja, nu ska jag plocka lite och sedan titta på säsongsavslutningen i Grey´s anatomy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0