Semestern är här!

Nu har min semester börjat, äntligen, får se när det verkligen har sjunkit in att jag har semester. Det tar nog några dagar.
Idag har jag hunnit köpa nya fläktar, som förhoppningsvis fungerar bättre än de andra jag har. Har varit och hämtat ut två paket i centrum, ett paket från Ellos med kläder, och ett från Yves-Rocher med hudvårdsprodukter. Har nu fått hem sån där "Kokosolja", som ska hjälpa till så man blir brun. Har problem att bli brun på benen, så där ska det smörjas med olja nästa gång jag drar och solar.

Snart ska det kollas på film, men innan dess ska jag försöka hitta på något, eller bara lägga mig på soffan och njuta av att jag inte behöver jobba på 4 veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0