Nedräkning- 3 dagar kvar

Nu börjar snart det första av tre arbetspass kvar tills semestern. Om 2 ½ timme börjar passet. Så det är dags att åka om en timme. Ska ta en tripp förbi apoteket innan jobbet också, fick tips om att ha solskyddsfaktor 40-50 när jag är i Tunisien för att inte bränna sönder mig, och jag borde lyssna på det. Med tanke på hur jag brände mig igår så litar jag på det ordet.

Brännan har lagt sig otroligt bra sedan igår, inte så värst röd nu, och inget som syns med kläder på. Då får huden vila lite idag, kommer inte vara ute så mycket idag ändå, det är till och från jobbet och lunchen bara. Imorgon blir det samma sak, och även fredag, det blir lite mer luft då eftersom jag jobbar förmiddag. Och lördag kanske jag åker och badar igen, får se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0