Dag 9, 10 dagar kvar

Dag 9, måndag, v 30. Tänk vad tiden går fort, nu har jag "bara" tre veckor semester kvar. Varav en vecka i värmen. Åker om 10 dagar, helt sjukt. Bokade bussresa till Arlanda idag, skrev packlista nu under förmiddagen också. Så nu börjar det märkas att jag ska åka iväg.

Igår var jag och åt Thai-mat för att fira lillasysters 19-års dag. Har inte varit så mätt på länge. Fick inte ens i mig all mat, och det brukar jag göra. Det brukar ta emot, men brukar få ner det, och det fick jag inte igår. Fick i mig en Banana-split till och med, men sen mådde magen inte så bra. Kom inte ihåg att de var så stora. Usch vad mätt jag blev.

Idag ska jag hem till min syster igen, och även syster S ska dit, och vännen F. Vi ska väl hitta på något roligt och sedan ska vi grilla ikväll. Blir att ta på sig mycket kläder om man ska klara av att vara ute. Det är fruktansvärt kallt nu för att vara mitten på juli. Långbrallor, strumpor(!), hela skor, långärmad tröja. Man ska inte behöva ha så mycket kläder i juli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0