Baden-baden kväll på balkongen

Idag var jag och inhandlade en Baden-baden! Väldigt lyckat köp, ligger på balkongen sedan någon timme tillbaka och njuter av sommarvärmen.

Nu är det bara 5 arbetspass kvar tills jag har semester, ska bli så skönt! Ska jobba dubbelpass på söndag, kväll+natt, annars skulle jag haft sex pass kvar, men det saknades tydligen folk, så jag klämde ihop två utav passen till ett väldigt långt istället.
Imorgon ska jag kika vilka prickar jag ska jobba med, vet att SSK-A jobbar, och vi ska ligga i Baden-baden på altanen, hade hoppas att vi kunde få göra det i alla fall, vi har haft en liten diskussion om det, och tror att det kanske inte är så bra. Men men, vi får väl hitta på något annat att göra istället, jobba kanske?

Jaja, ska hitta på något nu, sen göra något annat och sedan sova så jag kommer upp när klockan ringer imorgon kl 05.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0