Helgtjänstgöring...

Har precis kommit hem från jobbet, åkte hem lite tidigare så jag hinner sova inför morgondagens heldag, och det ska bli skönt.
Men något jag måste skriva om är att jag var lite korkad med snuset idag. Jag tänkte att jag skulle använda lite mer nikotinfritt snus än "vanligt" snus idag, och det gick ganska bra tills jag såg dubbelt och var aldelles "tjock" i huvudet. Kollade då på klockan och insåg att jag inte tagit en "normal" snus på ungefär fyra timmar. Jag kanske  gick lite för långt med det nikotinfria. Jag har inte riktigt återhämtat mig från detta, men snart ska jag ju sova så då är det strunt samma. Ska väl försöka imorgon igen, fast inte i fyra timmar! Det får väl bra två nikotinfria och sedan en med nikotin, så får det fortsätta så där. Då kan jag ju dra ner lite lättare. Och tillslut kanske jag är helt av med nikotinet om några månader, beroende på om jag vill eller inte.

Jaja, ska väl göra mig i ordning för sängen nu. Även fast jag känner mig ganska pigg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0