Tyck synd om mig!

Jag har försökt mig på en "tyck-synd-om-mig"-dag, det har inte gått någe vidare bra. Tyckte att S skulle tycka synd om mig, men det gjorde hon inte.
A tyckte lite synd om mig när jag började hosta när vi pratade, men han är så långt borta så det hjälpte inte så mycket heller.
Chippen har nog tyckt lite synd om mig, han har legat och myst med mig i soffan nästan hela dagen, förutom när han låg här:


Har fortfarande inte kännt efter om jag vet hur det blir imorgon, återstår fortfarande. Huvudvärk är det ju bara att knapra piller så försvinner det förhoppningsvis, men hängigheten är lite svårare. Och hosta är det inte så mysigt att göra i närheten av alla kompisar, de kanske blir sjuka också.


Har tyckt lite synd om mig själv och smetade på en ansiktsmask med choklad, och den första tanken som kom när jag öppnade förpackningen var- ÄT!. Men sen - nej tack! Det luktade gott i alla fall, och herre vad man såg ut! Tur att jag är ensam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0