Snart ledig!

Snart är jag ledig, så kan jag ligga och hosta för mig själv. Har haft sovmorgon idag, vilket var välbehövligt, sov ungefär 10 timmar, förutom när jag vaknade med hostattacker då. Känner mig mer utvilad nu i alla fall, höll på att somna på soffan igår så jag var nog trött.

Nu är det bara två arbetsdagar kvar tills jag får vara ledig en hel helg, ska bli skönt. Vill åka till min syster och gosas lite, får se om hon vill ha dit mig med hostan. Den smittar inte om jag har diagnostiserat rätt, men jag har ju ingen medical degree så den kan vara fel diagnostiserad.
Annars blir det väl en helg i filmens tecken, med några koppar te för att smörja upp halsen lite.

Tycker att min hosta ska ge upp nu, jag vill bli hostfri och få tillbaka min ljuva stämma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0