Snart är denna dag över

Tack och lov, har inte tyckt om denna dag. Har något fruktansvärt ont i höfterna, den högra är värst. Vet inte om jag ska stå, sitta eller ligga, gör lika ont vad jag än gör. Har försökt mig på att röra på mig och se om det hjälper, och det var ingen dramatisk ändring, förutom att jag fick det dammsuget.
Imorgon kanske jag får ta en promenad så jag värmer upp höftlederna ordentligt. Då får jag passa på att handla lite kött, det börjar verkligen sina på det nu, det känns inte som jag vill äta Oxfilé tre dagar på raken.

Har legat och glott på tv hela dagen, och en film blev det också. Sex and the City 2, jag tycker nog att den var ganska bra, har hört massa kritik om den, men jag gillade den.
Hade tänkt titta på Kommisarie Späck, men min DVD ville inte spela upp den filmen.

Ska väl snart knapra lite mer piller innan jag går och lägger mig, får se om A kommer online också, han kanske kommer på något annat att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0