Shoppat färdigt!

Man kanske inte ska vara så glad för det, men jag tror att jag gjort ett bra fynd.
Åkte ju iväg för att köpa en ny telefon, och det gjorde jag en Samsung S5230 i röd färg.


När jag läste igenom användarhandboken läste jag mig till en väldigt smart sak, fejkat samtal! Så om du träffar på någon som du inte vill prayta med håller du in en knapp och så kommer ett fejkat samtal, smart va? Eller om man går ute sent om kvällarna och känner sig förföljd, håll in knappen och sedan får du ett "samtal" du längtat efter. Riktigt smart!

Gick också in i en sportbutik och köpte mig ett enkelt linne som jag kan ha på mig under arbetskläderna, har märkt att när man böjer sig fram för att ta upp något är det E4:an rakt in i bussarongen/klänningen. Så nu ska jag börja med linne där under.

S följde med under shoppingturen och vi åt sedan lunch, han tyckte att han skulle betala men jag tyckte att jag kunde betala mitt eget, han pratade tidigare om att han var så fattig och inte kunde köpa något förrens han hittat en lägenhet, men ändå tyckte han att han skulle betala lunchen. Tillslut gav jag upp när han nästan tryckte sig fram till "betalapparaten" med sitt kort, så han fick betala lunchen. Inte ska man klaga inte, men fick lite dåligt samvete speciellt när han säger att han måste spara till flytten.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0