Räddat Anne´s liv idag

Idag har jag haft HLR på jobbet, en kort men rolig dag. Så jag har räddat Anne´s(dockans) liv flera gånger idag, tillsammans med ett litet gäng kollegor, varav en doktor jag inte har någon erfarenhet utav. Men han verkar vara väldigt trevlig och veta vad han gör.
Något man inte tänker på när man inte gör HLR varje dag, tack och lov för det!!, är att det är fruktansvärt jobbigt! Och jag kommer nog ha ett snyggt blåmärke på handen imorgon, öm kommer jag vara i alla fall, är redan öm.

Det var en riktigt rolig dag på jobbet idag, sedan att jag hade sovmorgon och slutade väldigt tidigt gjorde heller inte så mycket.

Imorgon ska jag till Nagelsalongen och bättra på naglarna, ska försöka hinna med att fixa till kalufsen också, och köpa den sista julklappen till J, och kanske köpa en julklapp till mig också i form av ett klädesplagg. Känner för en ny topp.
Dessutom försöka umgås med min syster, får se när det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0