Nu är det bättre

med irritationen mot A. Igår blev jag lite irriterad igen, då tog han sig till en dator, medans jag var på jobbet! Så jag ringe och skickade SMS som en galning, okej lite överdrivet kanske, 3 sms och 3 samtal. Men inte kunde jag svara inte. Men idag, ganska nyligen ringde han och kollade om jag var i närheten av en dator, för han var på caféet, så nu har jag fått prata med honom på Oovoo, liknande Skype. Så jag fick se hans söta lilla nuna till och med. Gjorde en screenshot också, så nu har jag en ny bild på karln också, och är på bättre humör.

Hostan däremot är inte så mycket bättre, med hjälp av hostmeducinen är den lite bättre, men bara för stunden. Får se hur länge denna hosta tänker hålla i sig, det känns som den parkerat i bröstkorgen på mig.

Idag har jag hämtat ut mina nya glajjor, är nog ganska snygg i de faktiskt. Får bara vänja mig nu så  blir det nog prima sen.

Sveriges handbollsdamer vann precis över Tyskland i EM, Wihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0