Noskapin ♥

Jag tänker bli bästa vän med min flaska Noskapin jag har i kylen, den hjälper faktiskt!
Hostmeducinen alltså, åka tidigt i morse och köpte den, det stog mellan Noskapin och TheraCough.
Noskapin- Hostdämpande
Theracough- Slemlösande=Massa hosta
Det blidde Noskapin!

Tog mig en hutt efter lunchen och jag har knappt hostat något sedan dess, om en timme eller två tar jag hutt nummer två, den sista för dagen. Har ju självdiagnostiserat mig med Bronkit, Luftrörskatarr, och åt det brukar man inte göra något men jag stog inte ut med hostan så jag självmedicinerar också. Kan nästan bli min egen doktor.

Nu ska jag ta mig ett bad med resten av chokladmasken jag använde häromdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0