Jahapp, vad ska man hitta på idag då?

Har nyligen ringt min syster och kollat om hon hade tid att leka idag, och det hade hon inte. De skulle iväg på kalas och sedan var minstingen sjukling, inget jag vill beblanda mig med nu när min hosta så gott som är borta.

Så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, jag har redan städat lite i köket och badrummet, ska väl göra helrent hos grabbarna och skura golvet i badrummet kanske. Och sen om jag får lust dra en tur med monstret och kanske skura resten av golvet i lägenheten. Eller ska jag åka och handla lite matvaror? Grädden börjar ta slut, grönsakerna börjar också ta slut, och det är säkert något annat som håller på att ta slut också. Lite kött får man alltid plats med.

Nu blir det kaffe, sen dusch, sen handla kanske, och sen resten av städningen. Då blir jag klar lagom till handbollen ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0