Ingen julkänsla what so ever!

Det är lite deprimerande att jag inte har någon julkänsla på självaste julafton. Fruktansvärt! Men det kanke är så här det är när man blir äldre? Ska ju inte påstå att jag är gammal, absolut inte, men när man var yngre kunda man knappt sova natten till julafton för man var så nervös och uppspelt och undrande över vad man skulle få i julklapp.
Nu sov jag som en stock och undrade varför i hela friden jag hade ställt klockan på ringning en dag när jag var ledig!? Tills jag kom på att det var julafton och att tomtens besök är tidigare lagt så jag måste åka till syster ganska tidigt. Så om en halvtimme ungefär ska jag packa ner det sista och sen börja bege mig mot bussen, det sista innebär kamera,klänning och mina muffins. Ska ta med mig en extra klänning som jag egentligen vill ha, men vet inte om jag kan få på mig den. Har inte fått upp dragkedjan själv så jag kan se om den är för liten eller ej. Så syster ska få agera dragkedje-uppdragare när jag kommer fram. Åker då i en annan klänning jag har om den andra inte passar. Planerat ganska bra tror jag.


Jaja man måste väl önska alla en God Jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0