Hur kan man vara så trött?!

Jag är så trött nu redan strax efter sju att det svider i mina stackars ögon!
Och ändå hade jag sovmorgon imorse, fick sova en timme längre än vanligt, men sen har jag ju bara suttit på min söta rumpa i x-antal timmar. Det har varit studiedag på jobbet, väldigt intressant. Men inte roligt att sitta ner så länge, fick ont i ryggen redan innan lunch, och nu när jag sträckt på mig lite känns det inte mycket bättre.

Imorgon ska jag förhoppningsvis hem till en kollega på glögg-party eller vad man nu kan kalla det, men A skulle försöka ta sig till en dator, jag önskar han kan vänta tills på lördag med det så jag kan åka hem till kollegan med gott samvete. A ska uppdatera mig hur det går med alla blanketter som ska fyllas i inför besöket.
Måste få honom att ändra dag, så jag kan vara social med kollegorna som jag hade planerat, om jag inte blir sjukare det vill säga, men jag har ju nästan blivit frisk nu så det borde inte vända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0