Helt slut

Nu har äntligen min arbetsvecka tagit slut, har gått runt i fem dagar och hostat på jobbet. Nu får jag hosta lite här hemma istället. Har tagit den sista hutten med hostmedicin, får se om jag står ut morgondagen utan hostmedicin, och om jag inte gör det måste jag nog skaffa lite starkare grejjor.

Har pratat med A idag igen, på Oovoo. Det är känslomässigt väldigt jobbigt att se och höra karln men veta att han ändå är så långt borta. Och att det dröjer ungefär 2 månader innan vi ses igen, om allt går som det ska.
Khaboura kom förbi precis när vi avslutade samtalet, och jag fick då reda på att han röker mer nu än förut, bassning får han! Stackars fästmön Miriam som får stå ut med hans rökstank.

Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar åka och shoppa imorgon, har tröttnat på att min DVD inte vill spela alla mina filmer.

Jag har nog sträckt en av mina hostmuskler eller knäckt ett revben, ont som attan gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0