God morgon söndag.

Har nog sovit ganska bra inatt, inte vaknat av någon hostattack i alla fall, men det första jag gjorde så fort jag slog upp de två var att hosta. Det blir nog åka till apoteket och köpa hostmeducin idag. Kan inte hålla på att hosta så här längre, låter fruktansvärt.
Vaknade redan vid 7 så jag har hunnit med ganska mycket, frukosten är avklarad, kaffet är i magen och så har jag vikt tvätt, nu ska det bara ner i lådorna. Sen blir det start av en maskin till, sen måste jag köpa kylling och hostmeducin. Och kanske inte promenera i det kalla vädret så hostan blir ännu värre.

Får se vad A har för roligt att berätta ikväll när vi ska prata för första gången på nätet. Förutom papperssnack hinner vi nog prata om annat. Får nog en liten update om alla nya kompisar där nere, har fått reda på att Kabourah inte har slutat röka som han sa att han skulle göra. Ögonbrynet pratade jag med på fejjan för ett tag sedan, då var det inget nytt, och Y går väl i skolan antar jag.

Jaja, massa skit blev sagt där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0