=(

Gick och lade mig strax efter 20 igår, var så fruktansvärt trött. Vaknade vid midnatt, och sen ungefär en gång i timmen efter det tills klockan ringde innan 5. Sen var det svårare, alldeles stel och öm i hela kroppen. Illamående och huvudvärk, försökte mig på att ta mig till jobbet men insåg snabbt att om jag inte kräks eller svimmar i duschen gör jag det på bussen, så jag stannade hemma idag. Kände inte att det var värt att åka när jag mådde så pyton.
Fick en feberkänning och blev alldeles varm, men det var ingen feber tydligen.

Kan knappt sitta, stå eller ligga för jag har fruktansvärt ont i min ena höft, så jag har fått ta en värktablett, inget jag gör i onödan.
Somnade till på soffan och sen när jag slog upp ögonen var det nästan snöstorm ute! Massor med snö som vill lägga sig på marken

Stora Flingor med sikt



Småflingor med mindre sikt

Det är bara några minuter mellan dessa bilder, det ändras fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0