Dagens planer-

Idag hade jag tänkt göra massor, tvätta, möjligtvis handla, umgås med min syster, städa.
Jag har tvättat en maskin och den är hängd på torkställningen.
Jag har inte städat, men det ska jag nog pilla med efter dusch och påklädning, och handla gör jag om mina kläder från Ellos hinner komma fram idag, de var i Stockholm i natt vid 02. Tänkte samköra promenaden till centrum, så slipper jag gå multipla gånger.
Umgås med syster blir det i eftermiddag, de hade ett möte vid 13 tiden som skulle ta upp till två timmar, så efter mötet kan vi lekas. Och då har jag hunnit pilla lite här hemma och förhoppningsvis varit och hämtat ut mina kläder och handlat lite köttvaror.

Nu kaffe så jag blir pigg och glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0