Dagen började ganska bra!

Vaknade inte så trevligt, en hostattack! Men annars var jag nog utvilad och pigg tror jag. Började med morgonbestyren såsom frukost och kaffe, tänkte sedan ta mig min dagliga dusch, men då ringer det på dörren. Klockan var knappt 9, så jag öppnar och där står två män som ser väldigt lyckliga ut, och hälsar glatt. Jag hälsar tillbaka och ser lagom förvirrad ut, och då säger de "Vi ska fixa badrummet", då trillar poletten ner.
Igår felanmälde jag min kran i badrummet som läckte, men trodde absolut inte den skulle bli fixad innan jul, därav den förvirrade minen. Så knappt 24 timmar efter jag felanmält kranen är den ordnad, credit till Graflunds!

Fick sedan ett sms av min kära syster, julklappen låg i bilen!!! Phew! Skönt att den hittades, då slipper jag gå och köpa den igen.

Det som inte är så värst roligt med dagen är att jag börjar redan kl 12 idag, tycker inte om! Men snart är jag ledig i hela 4 dagar, kors i taket! Får väl stå ut med denna 12-tur och morgondagens förmiddagspass. Sedan är jag ju ledig!

Ska försöka få A att ta sig till en dator imorgon, så jag får se hans nuna innan jul. Igår blev jag inte alls avundsjuk på deras väder, hans ord- Underbart varmt med 27 grader. Mina ord här- Vansinngt kallt -18! Ungefär 50 graders skillnad, det var inte lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0