Dagen är slut, och väldigt kall!

Dagens övningar är nu slut, och trött är jag.
Började dagen med slapp på soffan, som vanligt. Under den tiden snurrade en tvättmaskin, sedan började jag med lite städning.
Fick sedan sms från posten där mitt paket kommit fram, och då blidde det en promenad till centrum för att hämta ut det och handla lite kött. Och kött handlade jag, nästan 2 kg lammgrytbitar, 1,2 kg kebabkött och två bitar med biff tror jag. Mmmm, gott ska det bli.

Sen tog jag mig till tåget för att åka hem till syster, en resa som brukar ta 30 minuter tog 1,5 timmar, varav en timme var utomhus, iskallt! Tillslut kom hon och hämtade mig med bilen.
Tog med så gott som alla julklapparna redan nu så jag slipper påsen på fredag. Men en julklapp är spårlöst borta just nu, jag hoppas den ligger i bilen och inte att den har blivit snodd. Det märker jag i morgon när hon kommit till bilen inför dagisresan. Hoppas, hoppas, hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0