Back to work!

Imorgon börjar allvaret igen, dessutom med ett fruktansvärt 12-pass! Mindre roligt! Jobbar bara två dagar nu innan jag är ledig en hel dag på torsdag.
Dessa fyra lediga dagar har gått ganska fort, och har bara varit uttåkad en dag, och det ordnade jag till med massa filmer och vin. Då kan inget vara tråkigt eller hur?

Idag har jag lekt med min syster och flickorna, och promenerat ganska mycket. Vi tog en promenad till centrum med flickorna i pulkor, varav den ena inte kunde sitta still och den andra somnade och hängde som en säck potatis tillslut.

På torsdag som är min lediga dag ska jag förbi systemet för att köpa bubbel att bjuda på på nyår, ska även hitta några champagneglas i plast så det ser lite tjusigare ut. Sen ska jag på playdate med S och dottern A. Skulle ses vid någon lekplats i närheten av där de bor. 

Nyår ska jag spendera på jobbet som ni kanske förstått, efter jobbet ska jag förbi brorsan och titta på raketer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0