Äntligen ledig!

Nu är jobbhelgen över, äntligen. Är inte så trött som jag trodde jag skulle vara, kanske för att jag inte hunnit landa i soffan ännu.
Direkt efter jobbet idag åkte jag förbi ÖoB, köpte massa ljus och annat krimskrams. Sen tänkte jag vara smart att köpa en stor behållare till grabbarnas mat, men självklart var de slut. Om två veckor beräknade de att få in de igen.
Och nu är jag hemma, har ätit middag, plockat ur diskmaskinen, slagit in julklapp, funderat på om jag orkar göra så mycket mer idag. Ska väl tömma torkstället och sedan lägga mig på soffan och somna en stund.

Igår när jag pratade med A fick jag mig ett gott skratt. Han tyckte att jag skulle ta några dagars semester så jag kan åka ner till honom, det räcker med bara en timme, han står inte ut längre. Hans ord, mina också i och för sig.
Jag önskar att jag kunde få ledig för att åka ner till honom, men jag har inte pengar nog för tillfället, och dessutom kan det vara bra att ansöka om semestern lite tidigare än nu.


Jag saknar denna människa



Förhoppningsvis får vi ses igen i februari, hoppas verkligen det. Alla papper och sådant borde vara klart i slutet av januari, sedan ska vi bara vänta på beslut från ambassaden och sedan blir det boka biljett. Can´t wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0