Aj, host, Aj, host

Det är nog första gången jag har hostat sönder något, vare sig det är en muskel eller ett revben. Men något har tröttnat på mitt förbaskade hostande, troligtvis bara en muskel, varför skulle jag hosta sönder ett revben för?

Idag ska jag försöka ta mig till Siba och köpa en ny DVD, och sedan en liten tur till ÖoB för att köpa ägg och så hittar jag säkert något annat roligt också. Såg ett recept på Chokladmuffins som jag skulle vilja prova, och då behövde man hasselnötter, så det hittar jag nog också på ÖoB.

Ska ringa min syster också och fråga om hon vill leka med mig imorgon, det måste hon vilja! Vill gör hon nog, men hon kanske har planerat något... Återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0