Sjuk=(

Hemma från jobbet idag och är förkyld. Gck hem efter fyra timmar på jobbet igår och stannar hemma idag. Även imorgon har jag precis kommit fram till. Ringde till bemanningsassistenten och hon övertalade mig att vara hemma imorgon också. Då är jag förhoppningsvis frisk och kry tills på måndag när jag jobbar nästa gång.

Idag ska jag bara ligga på soffan och tycka synd om mig själv när jag dricker te med en massa honung i. Samma sak i morgon, sen får man se hur jag mår på söndag, men troligtvis blir det samma sak då också.

Fick ett MMS från min syster för en stund sedan, där hennes äldsta dotter hade skrivit sitt namn för första gången, bakochfram men det är hennes namn. Ringde då upp och snackade lite skit en stund, och tydligen hade hon och J pratat om tomten nyligen för min syster sa att hon pratade med Tomten. Så jag fick leka tomte en stund och lilltjejen trodde på att hon pratade med tomten, så nu har hon skrivit en önskelista hon ska posta iväg. Så söt... Både bra och dåligt att jag är sjuk, inte roligt att vara hemma från jobbet, men lättare att förändra rösten så lillan tror hon pratar med tomten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0