Irriterande

Flygbiljetten jag hade tänkt boka till Tunisien har gått och blivit 1000 kr dyrare! Väldigt irriterande, varför bokade jag inte innan? Jo för att jag inte vet om jag har fått semester! Hoppas den blir billigare tills jag bokar, och att den "bättre" trippen finns kvar, så jag slipper sitta i Frankfurt eller London i alldeles för många timmar. Har inte kollat hotellet än, men det hoppas jag ligger på samma pris, annars kanske det blir billigare att boka charter, får väl se hur det utvecklas.

Har hämtat ut alla paketen nu, och är otroligt nöjd över skorna. Riktigt bekväma och snygga. För nästan inga pengar dessutom. Tradera är bra ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0