Inte helt OK än

Men snart så, är betydligt bättre än igår. Men inte helt bra. Förhoppnignsvis är jag bra tills imorgon, annars kanske man borde gå till doktorn och kolla upp det.

Idag har jag gjort ungefär ingenting, legat på soffan hela dagen. Inte riktigt vägat gå ut med tanke på magen, men imorgon ska jag utanför dörren i alla fall. Skulle behöva handla lite mat och sånt. Så får se när jag kommer iväg.

Har skrivit ner all info om resorna som jag har kollat upp inför den möjliga resan till Tunisien i höst. Troligtvis blir det slutet på oktober/början på november. Får se hur det blir, om det blir någon resa i huvudtaget. Hoppas verkligen det. Vill väldigt gärna träffa A igen, jag trivdes väldigt bra i hans sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0