Imorgon gäller det!

Nu har min syster varit här och kikat och borde nu veta vart det mesta finns. Annars får hon väl fortsätta gräva imorgon.
Har även hämtat ut paket på "posten" och handlat kattsand så det räcker ett tag.

Ska packa ner det sista lite senare idag och se till att jag ställer två eller tre klockor på ringning tills imorgon bitti. Är så rädd för att försova mig, inte roligt att känna så när man absolut inte får försova sig. Men jag och J ska ringa varandra imorgon så vi kommer upp i tid.

Har precis fått i mig lite lunch och jag är så mätt att jag håller på att spricka känner jag, så nu ska jag ligga på soffan en stund och glo på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0