Dag 17, 2 dagar kvar

Nu är det riktigt nära! 2 dagar kvar, och det börjar märkas, har nästan packat klart, växlat pengar, passet är framplockat. Och imorgon kommer lillasyster förbi och ska kika och gräva i skåp.
Har precis städat lite smått, dammsugit och diskat och skrubbat lite. Och nu tänker jag inte röra en fena på hela kvällen, förutom det allra nödvändigaste.

Idag har jag varit hemma hos brorsan, hans fästmö fyllde hela 34 18 år!! Grattis på 18-årsdagen L! Så det blev alldeles för mycket kaffe och fika, innan vi gick till parken så barnen fick leka av sig lite. Blev som vanligt middag där, kan ju inte motstå L´s hundögon när hon frågar om jag vill äta där.

Imorgon kommer som sagt syster förbi och inspekterar allt inför hennes vecka här, kan ju vara bra att hon vet vart grabbarnas mat är. Och hon komer redan 09.40!!! Då brukar jag ligga med min snug-rug i soffan och halvsova, det blir till att klä på sig tidigare än vanligt och gå till bussen för att möta upp henne. Sen ska vi ta en promenad till centrum så jag kan hämta ut ett paket på posten och handla kattsand, och hämta ut pengar kom jag precis på! Så hon och kusinen kan handla mat, de ska ju inte behöva svälta!
Sen på kvällen blir det att packa det sista och se till så jag har fått med mig allt. Och ställa 2-3 väckarklockor så jag inte försover mig. Har ju fått för mig att stänga av väckarklockan och vakna 2-3 timmar senare, det får jag inte göra på torsdag!



Hit ska jag! Hammamet, Tunisien. Inte den glamorösaste bilden men orkar inte leta efter något glamoröst nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0