Dag 15, 4 dagar kvar!

Jag förstår mig inte på mig-själv. Vaknade 05.20 imorse, av att jag var täppt i näsan, tog nässpray och låg och vred och vände på mig, somnade tillslut. Sedan vaknade jag vid 7 och tänkte att nu kan man ju faktiskt gå upp, men ikke! Vaknade för tjugo minuter sedan, och nu är jag uppe, 4 timmar senare.

Idag har jag inget planerat att göra, ska ringa till flygbolaget och fråga om min resväska. Min förra har som sagt gått sönder, och köpte ju en ny igår. Men den är för stor tror jag, för att få ta med sig alltså. Men jag tycker vad kan de göra? De kan ju inte lämna väskan här, måste ju få ta med mig den, kan ju inte åka utan packning.
Om nu har jag pratat med Apollo, och hon sa att jag kan ta den väskan, det brukar inte vara några restriktioner på incheckat bagage, bara på handbagaget.

Jaha, börja göra något kanske, tvätta kan man alltid göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0