Söndag och härligt väder

När jag åkte iväg förut idag för att handla lite ville jag absolut inte in igen, det var så härligt och mysigt väder ute. Det var varmt och soligt, men blåste lite kallt. Och fortfarande så lyser solen och det är nog varmare nu än för tre timmar sedan när jag åkte iväg. Var på Siba och köpte mig en Mini-pc, ville ha en efter att jag suttit vid datorn och tittar på film i två timmar igår och fått ont i ryggen av stolen. Den är väldigt skön, men inte så länge som filmen varade. Så jag surfade ut på nätet och kikade efter den billigaste och med längsta batteritid och den hittade jag på Siba, så nu ligger jag i soffan och skriver, väldigt bekvämt. Får se hur ofta min andra dator blir använd nu. Det kommer den att bli ganska mycket tror jag, denna ska jag ha i sommar när jag vill sitta på balkongen och dricka kaffe samtidigt som jag vill blogga t.ex. Eller när jag vill titta på film på balkongen, bara jag får det där filmprogrammet att fungera på denna dator.
Filmprogrammer heter Graboid Video, och är ungefär som Voddler verkar det som. Får se om jag får igång det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0