Glad Påsk!

Jaha, nu har påsken hittat fram. Långfredag, kan inte påstå att den känts så lång. Vaknade alldeles för sent, enligt mig själv. Duschade och kikade på tv innan jag åkte till nagelsalongen för att fylla naglarna, passade på att köpa lite påskpynt och hudvårdprodukter innan min tid på salongen. Efteråt gick jag till Teknikmagasinet för att lämna in min telefon på lagning, för andra gången kan man säga. Samma problem nu som förra gången, mina samtal bryts. Det är fruktansvärt jobbigt, tur att man inte väntar några extra viktiga samtal.

När jag kom hem pyntade jag med det lilla jag köpt och sedan blev det matlagning och tvätt.
Är ledig över påsk, förutom måndag vad det nu är för "påsk"dag, annandag påsk kanske? Då börjar arbetsveckan igen. Nästa vecka ska jag jobba 6 dagar, det ska väl gå ganska bra, det verkar som den lugna perioden är över vilket jag tycker är väldigt skönt. Då har man något att göra i alla fall.

Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra förutom att försöka återuppliva mina blommor som jag glömmer att vattna tillräckligt ofta.

Jaja, kommer väl med något klokt om ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0