Vinkväll bokad

Har precis pratat med R, och vi har nu bokat in nästa vinkväll, då ska även vännina S vara med, som R kallar för Noppa Noppa. Det ska bli riktigt trevligt=).
Vi har inte bestämt lokalisation ännu, om det blir hemma hos R eller om vi kan vara hemma hos L som bor i närheten utav mig. Spelar ingen större roll, det är umgänget som spelar roll. Så nu har jag hört av mig till S som ska skriva upp i almanackan så hon inte dubbelbokar ännu en gång:P, fast almanackan kommer nog fram i morgon lät det som på hennes sms.

Sitter just nu och funderar på när jag ska sova, om jag ska sitta vid datan ett tag till, eller titta på American History X som börjar nu vid 22, eller titt apå något annat. I-landsproblem.

Funderar också på om jag ska parta till det med en Dooleys och mjölk drink. Skulle vara gott.

Nu ska jag fortsätta fundera i min ensamhet=).
Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0