Usch vilken dag

Idag har det inte varit någon bra dag, vaknade jättetrött, och har inte blivit så mycket piggare tills nu. Sedan när jag väl kom till jobbet såg jag att jag v ar placerad på isolering, igen!!! Ungefär 75% av mina arbetspass sedan semestern har varit på isolering, jag börjar verkligen tröttna på det här! Sitta instängd och borta från världen så pass länge är lite jobbigt för psyket. Har ingen kontakt med resten utav avdelningen utan bara jag och en till som har kontakt, förutom patienten då. Nog om detta.

Imorgon är det sista passet inför helgledighet. Ska bli så skönt. Ska troligen ut och äta med två utav mina systrar imorgon kväll, ska bli riktigt trevligt. Blir nog Kina-buffe så mycket vet jag. Sedan vart och när har jag ingen aning om ännu. Skulle ringt min syster S igår men det glömde jag hel bort, satt och pratade med vänninan S istället hela kvällen, förutom kanske en timme=).

Igår handlade jag lite frukt när jag var på väg hem, och när kassören sade 27 :- betalade jag och gick fort. Kändes inte som om det var sant, köpte en stor klase bananer, sex stora potatisar, två gula lökar, två päron och fyra äpplen. Men jag blev glad över att det inte var så dyrt =). Men kassören kunde ha räknat fel, men det var han som förlorade på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0