Ledig helg, underbart!

Denna ledighet började riktigt bra, åkte hem från jobbet igår och fixade till mig lite fort för att sedan åka in till stan med mina systrar J och S. Inne i stan gick vi på en Kina7mongolisk restaurang och åt tills vi storknade, mycket för att det var så dyrt. 178:- för buffén. Men det var riktigt gott, måste nog gå dit igen.
När vi hade ätit klart och betalat för oss gick jag ut och väntade på de, och då såg jag att jag varit där förut, inte på restaurangen, men på nattklubben vägg i vägg. Var där med R och E häromveckan, inge bra ställe. Vilket sammanträffande, tänkte inte på att det var en restaurang bredvid när jag var där och "festade".

Imorse vaknade jag vid sex-tiden och hade förbaskat ont i ryggen, ingen aning om varför. Somnade tack och lov om och vaknade sedan vid havl nio, kors i taket! Gick upp och tittade lite på tv, och har nu precis ätit frukost. Ska lägga mig i ett varmt bad när detta inlägg är skrivet tror jag. Är så frusen av mig nu i hösternastid.

Igårkväll när jag kom hem från middagen tänkte jag kolla på en utav filmerna jag fick hem igår. En shopaholics bekännelse, men den fungerade inte. Så den måste jag skicka tillbaka och få hem en ny. Tänkte sedan att jag skulle titta på Twlight som jag har haft hemma ett tag men ännu inte sett. Började titta på den men så gick ögonen ikors så den stängdes av och jag deckade i sängen 30 minuter senare.

Nu blir det bad och värme!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0