Heelt slut!

Idag har jag jobbat ett förmiddagspass som började jättebra, men sen blev det halvt kaos.
Har mest städat på jobbet idag, och sedan blev jag irriterad samtidigt som jag var hungrig, det var vid lunchtid.
Sedan efter lunch gick det bara nedåt, kunde inte koncentrera mig ordentligt.
Men sedan så provade jag på Yoga på jobbet, en kollega har ett Yoga-pass i veckan. Och idag passade jag på att vara med. Det är jobbigare än vad man tror, och jag vet inte om jag tror på det hela än, det beror på om det hon sade stämmer, att vi kommer sova väldigt gott inatt. Jag hoppas verkligen det för jag ser ut som en Zombie idag.
Allt som sades var inte sant i alla fall, att man skulle bli pigg efter några timmar, funkade inte på mig. Har sovit på soffan=).

Natten till idag sov jag som en prinsessa tills 03,40 då jag vaknade och var täppt i ena näsborren, vilket jag har väldiga problem med. Får panik om jag inte kan andas genom näsan, så det var fram med nässprayen och vänta på att den skulle börja verka och sedan försöka somna om. Vilket inte var det lättaste. Vet inte hur många gånger jag sparkade på Chippen, han hade lagt sig så fint precis vid mina ben så jag sparkade honom så fort jag försökte vända på mig vilket var ganska ofta innan jag somnade om igen. Men jag fick inte sova så mycket länge för klockan ringde vid 05,00 och sedan var det upp och försöka vakna, vilket tog ett tag. Men sen var jag framme på jobbet med väldigt bra humör.

Appropå Yogan, väldigt udda ställningar man skulle stå i, hunden och solhälsningar och liknande. Nån konstig när men skulle ligga trippelvikt. Får se om jag gör om det nästa vecka, eller någon annan vecka, vet inte vilken dag det blir i nästa vecka, och om jag jobbar så pass länge så jag "hinner" med Yogan.

Nu ska det bli väldigt skönt att få krypa ner i sängen och sova några timar tills klockan ringer imorgon bitti kl 05,00 igen.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0