Halva passet har gått...

Lite mer än halva faktiskt, och det går bra än så länge. Jag har beställt jobb till klockan tre, och vi år väl se hur det artar sig. Beror på vad doktorn hittar på för roligheter, han kanske sover sig igenom natten. Det märks...

Passet började ganska bra, men sedan blev jag småseg efter vilan på soffan innan jag åkte hit. Men nu är jag nästan pigg som en lärka.

Har hunnit läsa några kapitel i min bok också, 5-10 st, det är väldigt korta kapitel så det är mindre än vad det låter. Låter som jag inte gjort annat än läst. men om jag jämför detta pass med förra nattpasset, har jag gjort så mycket som jag gjorde på hela förra nattpasset redan nu. Och det är ju bra=).

Nu ska jag väl fortsätta läsa min bok eller surfa lite till, just nu är det lugnt som en filbunke här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0